Salgsvilkår for nettbutikken til charlottenlund sportsklubb

  1. Parter
    Disse salgs- og leveringsvilkårene gjelder for kjøp gjort i nettbutikken til Charlottenlund Sportsklubb, org.nr. 991 646 620, («Selger») og deg som forbruker («Kunde»).

  2. Produkter, priser og avgifter
    Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift. Vi tar forbehold om skrivefeil og utsolgte varer.

  3. Bestilling og betalingsløsninger
    Bestilling er bindende når betalingen er gjennomført. Vi tilbyr betaling via Vipps. Beløpet reserveres/trekkes ved bestilling. Kvittering sendes automatisk pr. e-post.

  4. Levering og frakt
    Bestillingen hentes i våre lokaler når bekreftelse på at bestilling er fullført er sendt. Risikoen går over til Kunde når varen er mottatt.

  5. Angrerett (fjernsalg)
    Spillerdrakt eller keeperdrakt med nummer kan ikke returneres da det er personlige tilpasninger på drakten gjennom nummeret.

    Du kan angre kjøpet uten grunn på andre varer innen 14 dager etter mottak. For å bruke angreretten må du gi oss melding på e-post. Varen må returneres ubrukt og i original emballasje.

  6. Reklamasjon
    Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

  7. Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.

    Reklamasjon til selgeren skal skje skriftlig til material@csk.no eller dagligleder@csk.no.

  8. Personvern
    Vi behandler personopplysninger i samsvar med personopplysningsloven/GDPR. 

  9. Konfliktløsning og lovvalg
    Klager rettes først til material@csk.no eller dagligleder@csk.no. Dersom vi ikke kommer til enighet, kan du kontakte Forbrukertilsynet eller Forbrukerrådet.